zaterdag 7 september 2019

10:00  - 16:00
Locatie:
 rondom de Dorpskerk

Net als voorgaande jaren is er op boerenlanddag 7 september een presentatie/goede doelenmarkt in de tuin van de Dorpskerk Weststraat 2 Ouddorp. Verschillende vereniging/organisatie of stichting zullen zich op deze dag presenteren, promoten of eventueel goederen verkopen. De markt zal zijn van 9.30 tot 16.00 uur. Aanwezig zullen zijn: Sjaloom zorg, Maf. fam Maliepaart ,Trans World radio, Stichting Bright Spot of Hope ds. G.J. Blankers, Bond tegen vloeken, Spaanse Evangelische Zending, Stichting Timotheos, Lightkids, Werkgroep Oost Europa , Stichting Herleving Gebed voor Israel, Brandwonden stichting, Light For The World. In de kerk zullen er 2 muzikale optredens zijn: 10.00 - 12.00 uur het ensemble Musica Sororum, 14.00 - 15.00 uur Christelijk gemengd koor Jeduthun uit Middelharnis. U kunt in de koffiehoek genieten van een heerlijk kopje koffie/thee met huisgemaakte lekkernijen. Allen hartelijk welkom om deze dag een kijkje te komen nemen.