Nieuws Nieuws
Afscheid/welkom
Tijdens onze laatste vergadering hebben we afscheid genomen van Danielle Quist, na heel wat jaren heeft ze de activiteitencommissie verlaten.
Gelukkig mochten we tijdens deze vergadering een nieuw commissielid welkom heten. Blij zijn we te melden dat Mathilde van Splunder ons komt versterken, hopelijk mogen wij zo met elkaar nog vele activiteiten voor jullie organiseren.
Via deze weg willen we Danielle nogmaals hartelijk bedanken voor haar inzet en Mathilde een hartelijk welkom heten.

Fietspuzzeltocht
Op maandag 19 augustus is weer onze jaarlijkse fietspuzzeltocht. Er is weer een leuke tocht van ongeveer 20 kilometer uitgezet en er kan tijdens het fietsen lekker gepuzzeld worden. Dit jaar hebben we halverwege weer een uitrustpunt neergezet met een lekkere versnapering. Aan het eind is er natuurlijk gelegenheid om iets lekkers te eten en drinken bij de kerk. Deelname bedraagt voor volwassenen € 4,50 en kinderen van 3 t/m 12 jaar betalen € 3,50 per persoon (digitaal betalen is mogelijk). Vertrekken kan tussen 18:30 uur en 19:00 uur vanuit de kerktuin. We hopen weer veel fietsers te begroeten!