donderdag 26 januari 2017

Tijdstip:
Locatie:
 Hervormde Kerk Stellendam Bosschieterstraat 4

De BijbelGroeiGroep bijeenkomst van deze maand gaat niet door op woensdag avond 25 januari, maar wordt gehouden op donderdagavond 26 januari. Het ligt in de bedoeling om dan met de geïnteresseerden naar de Hervormde Kerk van Stellendam te gaan. Daar zal Ds. D. Hoolwerf aan de hand van een Bijbelstudie uitleg geven over de TABERNAKEL. De Stellendamse gemeenteleden hebben vorig jaar met veel inzet de TABERNAKEL zo goed mogelijk in het klein nagebouwd. Het is zeer boeiend en leerzaam om te zien hoe de Heere God Zijn woning onder het Israëlitische volk tijdens de woestijnreis heeft laten maken en beheren. Verdere informatie wordt via de gebruikelijke emailgroep gecommuniceerd. Of neem contact op met Marco Tanis (06-52314629) als je ook mee wilt.