Activiteitencommissie Activiteitencommissie

De activiteiten commissie van de Hervormde gemeente Ouddorp wil zich graag op aan u voorstellen en vertellen wat zij doet.
Jaarlijks vergaderen we ongeveer 4 keer met elkaar. In deze vergaderingen worden plannen gemaakt voor de activiteiten die gepland/georganiseerd gaan worden, we overleggen wie wat doet en alles wordt bij elke vergadering op papier gezet en uitgewerkt door de notulist. De notulen worden vervolgens gestuurd naar alle commissie leden, kerkenraad, koster, en kerkrentmeesters zodat iedereen op de hoogte is van onze activiteiten.

Wij organiseren verschillende activiteiten zoals zangavonden, snuffelmarkten, fietstocht, kerstpost, lezingen, bloemschikken, minimarkten ect.
Een ieder in de commissie heeft zo zijn eigen taken wie wat organiseert en uiteraard wordt de publicatie doorgegeven in kranten, ons maandelijkse kleine kracht, blauwe stapper en websites.

Ons grootste doel is het verzamelen van geld voor de kerk, het kerkgebouw en de predikant om zo het Woord van God in stand te kunnen houden.
Daarbij ondervinden/beleven we saamhorigheid in alle activiteiten die we met elkaar als gemeente en bezoekers en tevens als Christenen onder elkaar beleven. Dit is prachtig en fijn om te zien.

Elke keer weer zijn we vol ideeën en enthousiast voor alle activiteiten die komen gaan. Dit alles doen we met volle inzet en met de kracht van onze Schepper.
De activiteitencommissie hoopt ook in dit jaar weer diverse activiteiten te organiseren.
Voor al onze activiteiten kijkt u in onze agenda.
Ons rekeningnummer is NL18 RABO 0146 3826 25.
Ons emailadres is activiteitencommissie@hervormdouddorp.nl
Wij zijn ook te volgen via facebook en instagram!
Facebook: https://www.facebook.com/activiteitencommissieouddorp
Instagram: activiteitencommissie_ouddorp

Nieuws Nieuws
Afscheid/welkom
Tijdens onze laatste vergadering hebben we afscheid genomen van Danielle Quist, na heel wat jaren heeft ze de activiteitencommissie verlaten.
Gelukkig mochten we tijdens deze vergadering een nieuw commissielid welkom heten. Blij zijn we te melden dat Mathilde van Splunder ons komt versterken, hopelijk mogen wij zo met elkaar nog vele activiteiten voor jullie organiseren.
Via deze weg willen we Danielle nogmaals hartelijk bedanken voor haar inzet en Mathilde een hartelijk welkom heten.

Fietspuzzeltocht
Op maandag 19 augustus is weer onze jaarlijkse fietspuzzeltocht. Er is weer een leuke tocht van ongeveer 20 kilometer uitgezet en er kan tijdens het fietsen lekker gepuzzeld worden. Dit jaar hebben we halverwege weer een uitrustpunt neergezet met een lekkere versnapering. Aan het eind is er natuurlijk gelegenheid om iets lekkers te eten en drinken bij de kerk. Deelname bedraagt voor volwassenen € 4,50 en kinderen van 3 t/m 12 jaar betalen € 3,50 per persoon (digitaal betalen is mogelijk). Vertrekken kan tussen 18:30 uur en 19:00 uur vanuit de kerktuin. We hopen weer veel fietsers te begroeten!