donderdag 19 januari 2017

Tijdstip:
Locatie:
 Gereformeerde Kerk Ouddorp

Het is alweer voor de vijfde keer dat de Hervormde Gemeente, de Gereformeerde kerk, de Rooms-katholieke parochie en de Doopsgezinde gemeente in Ouddorp samenwerken in het voorbereiden van een gezamenlijke gebedsdienst in het kader van de landelijke gebedsweek voor de eenheid van de kerken (15 t/m 21 jan. a.s.).
De gebedsdienst zal zijn op: D.V. donderdag 19 januari om 19.30 uur.
Dit jaar hopen we samen te komen in de Gereformeerde kerk, Dorpstienden 15, Ouddorp.
Thema van de landelijke Gebedsweek 2017 (georganiseerd door de Raad van Kerken en de Evangelische Alliantie) is: “JOUW HAND, MIJN GLIMLACH !” Het thema is gebaseerd op het Bijbelgedeelte uit 2 Korintiërs 5: 14 t/m 20. Daarin gaat het over de liefde van Christus die ons bepaalt bij het nieuwe dat is gekomen: God heeft zich met ons verzoend en heeft ons de verkondiging daarover toevertrouwd. Verzoening is opdracht.
In de gebedsdienst zal gelegenheid zijn om gebedsintenties op te schrijven op blaadjes en die vooraan in de kerk te brengen. Ze krijgen dan een plaats in de dank- en voorbeden in het tweede deel van de dienst. In de dienst zal ook een collecte worden gehouden voor een goed doel. Verder is na afloop van deze dienst gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wij hopen van harte u en jullie op 19 januari a.s. te mogen begroeten. Boven alles hoopt de voorbereidingsgroep dat de gebedsdienst en alle activiteiten mogen zijn tot eer van God en tot versterken van banden van geloof tussen de verschillende kerkelijke gemeentes en mensen onderling om zo samen te getuigen van de levende Heer.